Kauno Autoklubas

Naujienos

Praūžė ralis „Kaunas 2018“

Šeštadienį, gegužės 26 dieną, Kaune vyko Mini ralio varžybos „Kaunas 2018“. Organizatoriai „Kauno autoklubas“ dalyviams negailėjo staigmenų: pradedant greičio ruožų įvairove, nuo suspaustų figūrinių slalomų stovėjimo aikštelėse, iki lenktynių uždarytomis miestų gatvėmis, kur reikėjo naudotis tikra ralio stenograma, baigiant slaptais kontrolės punktais.

Prie starto linijos Kauno rotušės aikštėje stojo net 70 ekipažų, kuriems reikėjo įveikti pusantro šimto kilometrų maršrutą, iš kurių beveik 25 km driekėsi greičio ruožais. „Šį ralį stengėmės padaryti unikaliu. Juk mini ralio varžybos – pirmas žingsnis į ralio pasaulį. Dauguma dalyvių šias trasas šlifuoja jau ne pirmus metus, tad mes suradome naujų greičio ruožų, be to, suorganizavome greičio ruožus itin smagiais, vingiuotais viešo naudojimo keliais ir dalyviams pateikėme ne tik trasos schemą, bet ir ralio lenktynininkų sudarytą stenogramą“, – naujoves pristatė ralio organizatorius Aleksandras Dainys.

Lenktynininkams teko įveikti 15 greičio ruožų, bei atsižymėti slaptuose kelio punktuose važiuojant iš vienos rungties į kitą. „Kauno autoklubo“ atstovai taip norėjo eliminuoti kauniečių pranašumą prieš svečius, mat buvo gausu ekipažų ne tik iš kitų Lietuvos miestų, bet ir iš kitų šalių. Bandę sutrumpinti kelią tarp greičio ruožų ir važiavę ne pagal kelio knygą buvo apdovanoti baudomis.

Naujoves geriausiai „sukramtė“ Vyčio Pauliukonio ir Audronio Gulbino ekipažas, važiavęs „Subaru Impreza GT“ automobiliu, parodę absoliučiai greičiausią visų trasų įveikimo laiką – 23 min. 11,8 sek. Patyręs ekipažas dažnai lipa ant aukščiausios apdovanojimų pakylos, ir tai neturėtų stebinti, tačiau šį kartą jie pranoko patys save – V. Pauliukonis važiavo lūžusiu raktikauliu. Traumą jis patyrė 19 dienų prieš startą, ralio Ukrainoje metu. Lenktynininkas pripažįsta, kad vairuoti jam nebuvo lengva, o rankinį stabdį aštriuose posūkiuose jam traukė šturmanas A. Gulbinas. Absoliučiai greičiausias ekipažas namo parsivežė SGC4 įskaitos pirmosios vietos taures. Jie 8 sekundėmis aplenkė Kęstučio Bielevičiaus ir Rimo Kinderio ekipažą ir 37-omis sekundėmis trečioje vietoje likusius Justiną Kvaraciejų su Martynu Bingeliu.

Silpniausius variklius turinčioje standartinių automobilių klasėje SGC1 laimėjo Aurimas Margevičius, kuriam kelią rodė Evelina Drilingienė. Jie su „Mitsubishi Colt“ automobiliu trasą įveikė per 24:11,9 min. ir artimiausius varžovus Mindaugą Jankauską bei Paulių Moliejų, lenktyniavusius „Honda CRX“ automobiliu, aplenkė puse minutės. Trečioje vietoje liko Nerijus Mikalauskas ir Egidijus Vaišutis, nuo nugalėtojų atsilikę pusantros minutės.

SGC2 įskaitos nugalėtojai – Igoris Aleksejevičius kartu su Gintare Palubinskaite. Jiems tai buvo reabilitacija po praėjusių metų nesėkmės, kai lenktynes baigė atsitrenkę į „Eolto“ aikštelę juosiantį betono bloką. Šį kartą išskirtinis visais ratais varomas „Ford Sierra“ automobilis ralį baigė sveikas, per 23:18,7 min. Antroje vietoje finišavo daugiau nei minute atsilikę Šarūnas Moliejus ir Jonas Gedaudas su „Ford Focus ST“, trečioje – Aurimas Kučinskas ir Donatas Šarkauskas. SGC3 klasėje greičiausiai važiavo Gytis Stalerūnas ir Martynas Bacys, trasą įveikę per 25 min. Už savęs jie paliko Mantą Bytautą ir Vytį Sidabrą bei Vytautą Veclovą su Steponu Mickevičiumi.

Veteranų, lenktynininkų, kuriems per 50 metų įskaitoje prie starto linijos stojo 7 ekipažai, tačiau finišą pasiekė vos 3. Tad taures išsidalinti nebuvo sunku. Vis dėlto kova tarp pirmos ir antros vietos buvo kaip niekada įtempta, mat skirtumas tarp nugalėtojų – vos 0,1 sekundės. Pergalę minimalia persvara iškovojo Sauliaus Nausėdo ir Vilmanto Petrausko ekipažas, važiavęs „Subaru Impreza“ automobiliu ir tik per plauką į priekį išsiveržęs prieš Antano Akučkos ir Nerijaus Genio ekipažą, važiavusį „Toyota GT86“ automobiliu. O trečioje vietoje saugiai įsitaisė šeimyninis Dariaus ir Beno Venckų ekipažas. Istorinių sportinių automobilių įskaitoje dominavo „Žiguliai“. Pirmąją vietą išplėšė Saulius Šuopys su Karoliu Volungevičiumi, trasą įveikę per 26:35,4 min, už jų – minute atsilikę Marius ir Adolfas Obeliūnai. Trečioje vietoje – Artūras Stelionis ir Domas Sabaitis. Atsiimti apdovanojimo už geriausią pasirodymą laisvojoje klasėje ant pakylos lipo Ilona Steponėnė, net trimis minutėmis pralenkusi Bendo Strumskio ir Žydrūno Karpavičiaus ekipažą. Trečioje – Julius ir Laimonas Milaševičiai. Komandinės įskaitos taurę iškovojo šių lenktynių šeimininkai „Kauno Autoklubas“. Antroje vietoje – „AG Racing“, trečioje vietoje – „Kauno technikos kolegijos“ desantas.

Rally Kaunas 2018 rezultatai/Rally Kaunas 2018 results