Kauno Autoklubas

Naujienos

Kaune praūžė Lietuvos automobilininkų sąjungos taurės varžybos

IMG_3388Gegužės 29 dieną Kauno miesto gatvėse vyko trečiasis Lietuvos Automobilininkų sąjungos (LAS) taurės etapas – ralis „Kaunas-2016“, kurio finišą pasiekė 41 ekipažas iš 48.
Ralio organizatorius VŠĮ „Kauno autoklubas“ paruošė 16 įdomių greičio ruožų, kurie sudarė 22 kilometrus. Dalyviams lengva nebuvo, nes ruožai buvo greiti, o ištvermės trasose reikalavo ir ore tvyrantis vasariškas karštis.
Ralis vyko ne tik aikštelėse, bet ir Švenčionių bei Slėnio gatvėse, kuriose varžybų metu buvo ribojamas eismas. Į šias gatves lenktynės sugrįžo po daugelio metų pertraukos.
Absoliučiai greičiausi
Ralio „Kaunas-2016“ penkiolika greičio ruožų greičiausiai įveikė Vyčio Pauliukonio ir Audronio Gulbino ekipažas su „Subaru Impreza“. Visoje distancijoje jie užtruko 23 min. 59.39 sek. Antri absoliučioje varžybų suvestinėje liko Simonas Bieliauskas ir Julius Vandys su BMW E36. Jie atsiliko 56 sekundes. Paulius Vasiliūnas ir Ramūnas Gilius su „Subaru Impreza“ užfiksavo trečiąjį geriausią rezultatą, atsilikę dar 21 sekundę.
Tačiau absoliuti įskaita šiame čempionate nėra vedama, o visa kova vyksta atskirose klasėse, kurių šiame ralyje buvo aštuonios.
Dalyvių klasės
Varžybų dalyviai buvo suskirstyti į šias klases:
SGC-1 – automobilio variklio darbinis tūris iki 1600 cm³ imtinai
SGC-2 – automobilio variklio darbinis tūris nuo 1601 cm³ iki 2000 cm³ imtinai
SGC-3 – automobilio variklio darbinis tūris virš 2000 cm³
I (istoriniai) – automobiliai pagaminti iki 1986 01 01 arba automobilio modelio serijinė gamyba baigta iki 1991 01 01, atitinkantys SGC grupės techninius reikalavimus
IS (istoriniai) – automobiliai pagaminti iki 1986 01 01 arba automobilio modelio serijinė gamyba baigta iki 1991 01 01, neatitinkantys SGC grupės techninių reikalavimų, bet atitinkantys LR KET
V (veteranai) – visi automobiliai vairuojami sportininkų ar teisėjų veteranų virš 50 metų amžiaus
Open – automobiliai, neatitinkantys kitų klasių reikalavimų
Svečių – varžybų svečiai

SGC-1 klasė
SGC-1 klasėje prie starto stojo keturi ekipažai. Čia greičiausi buvo Mindaugas Šimkevičius ir Liutauras Mockus su „Honda Civic“. 13 sekundžių nuo jų atsiliko Nerijus Mikalauskas ir Aivaras Kručas su „Honda CRX“. Dar beveik minutę jiems pralošė Andrius Kilda ir Aurimas Raziunas su „Honda CRX“

SGC-2 klasė
Galingesnių automobilių klasėje SGC-2 rungėsi dešimt ekipažų. Pirmąją vietą pelnė Artūras Vansevičius ir Juozas Vansevičius su „Renault Megane“. Jie 15 sekundžių pranoko Igorį Aleksejevič ir Gintarę Palubinskaitę su „Ford Sierra“. Trečiąją vietą užėmė Julius Povilauskas ir Robertas Daugirda su „VW Golf GTI“. Jų deficitas šios klasės lyderiams 46 sekundės.

SGC-3 klasė
SGC-3 klasėje, kur automobilių variklių darbinis tūris yra virš 2000 cm³, startavo 5 ekipažai. Pirmi čia buvo Vytis Pauliukonis ir Audronis Gulbinas su „Subaru Impreza“, kurie buvo ir patys greičiausi visame ralyje.
Paulius Vasiliūnas ir Ramūnas Gilius  užėmė antrąją vietą, atsilikę 17 sekundžių. Trečia vieta atiteko Dariui Česevičiui ir Ernestui Česevičiui. Jie nuo antros vietos atsiliko 2 min. 23 sek. Abu šie ekipažai važiavo su „Subaru Impreza“ automobiliais.

I klasė
Istorinių automobilių įskaitoje užsiregistravo 5 automobiliai: keturi „VAZ“ markės ir vienas „Audi“. Pirmąją vietą čia užėmė Tomas Beganskas ir Jaroslav Oberlian su „VAZ 2101“. Vos 2.9 sek. šiam ekipažui pralošė Marius Obeliūnas ir Adolfas Obeliūnas, kurie važiavo taip pat su „VAZ 2101“. Trečioje vietoje liko Jevgenij Sazonov ir Gintautas Tarasevičius su „VAZ 210163“. Jie pralošė daugiau negu 4 minutes.

IS klasė
Šioje klasėje startavo keturi ekipažai, tarp kurių pirmi buvo Arūnas Kudarauskas ir Gražvydas Jankauskas su „VAZ 21011“. Antroje vietoje liko Mindaugas Bielikas ir Edmundas Vobolevičius su „Ford Sierra“, atsilikę 35 sekundes. Trečioji vieta atiteko svečiams iš Rusijos: Sergei Simonov ir Irina Sergeeva. Jie važiavo su „VAZ 2105 VFTS“ ir atsiliko dar beveik dvi minutes.

V klasė
Veteranų įskaitoje lenktyniavo keturi ekipažai. Greičiausiai čia lėkė Alfredas Štaras ir Darius Skurdelis su „Suzuki Swift“, tačiau vos 4.1 sek. nuo jų atsiliko Saulius Nausėdas ir Vincas Verbyla su „Subaru Impreza“. Atsilikę dar šiek tiek daugiau nei vieną minutę, trečiąją vietą užėmė Kęstutis Butkus ir Edvinas Navickas su „Opel Tigra“.

Open klasė
Open klasė buvo gausiausia – čia startavo net 11 ekipažų. Pirmąją vietą užėmė Simonas Bieliauskas ir Julius Vandys su BMW E36. Antri buvo Karolis Blėdis ir Edmundas Blėdis su „Renault Clio“. Jie pralošė 24 sekundes. Trečioji vieta atiteko Dariui Saulevičiui ir Laimai Saulevičienei su „Toyota Yaris“. Jiems iki antros pozicijos pritrūko 6.16 sek.

Svečių klasė
Ralyje „Kaunas-2016“ startavo penki svečių ekipažai, tarp kurių pirmąją vietą užėmė Mindaugas Kaminskas ir Gytis Butkevičius su „Toyota Aygo“. Evelina Drilingienė ir Adelina Vrubliauskaitė su „Mercedes-Benz C-Class“ užėmė antrąją vietą. Moteriškas ekipažas nugalėtojams pralošė vos 5.4 sek. Trečiąją vietą užėmė Mindaugas Jankauskas ir Paulius Moliejus su „Honda CRX“. Jų atsilikimas – dar 16 sekundžių.

Prizai
Ralis „Kaunas-2016“ pasižymėjo prizų gausa ir buvo apdovanoti ne tik atskirų klasių prizininkai, bet ir skirtingų greičio ruožų nugalėtojai. Tai buvo kaip papildoma motyvacija sportininkams „SDG Akademijos“, „Eolto“, „Eglaidijos“ ir „Kauno dienos“ greičio ruožuose, kurie buvo važiuojami po du kartus.
Susumavus „SDG Akademijos“ ruožo rezultatus nugalėtojais buvo paskelbti Vytis Pauliukonis ir Audronis Gulbinas, kuriems atiteko papildomas prizas – savaitgalis su naujuoju „Suzuki Vitara“ su pilnu degalų baku. Šio prizo steigėjas „SDG Akademija“ ir „SDG Motors“.
„Eolto“ greičio ruože greičiausias buvo Jono Skrebūno ir Julijos Jagorovos ekipažas, kuris buvo apdovanotas taurėmis. Jie greičiausi buvo ir „Kauno dienos“ greičio ruože ir gavo specialių papildomų prizų.
„Egladijos“ greičio ruože triumfavo Paulius Vasiliūnas ir Ramūnas Gilius. Šiam ekipažui atiteko įsteigtos specialios taurės.

Komandinė įskaita
Vertinant komandų rezultatus – ralyje „Kaunas-2016“ geriausiai pasirodė „AG Racing“ komanda. Antroje vietoje liko „Politechnika ASK“, o ant trečiojo komandinės įskaitos podiumo laiptelio lipo „Kauno autoklubas“.